Thursday, March 15, 2012

een nieuw begin

Onze wereld is mooi  
Spannend, schitterend, stralend  
't Is een wereld waar je al je zorgen snel vergeet  
'k Maak je horizon breed  
Toon je wonder na wonder  
Alles even bijzonder  
Op een perzisch toverkleed  

Vlieg met me mee  
Van nu af zijn we beiden vrij  
Niemand die ons gebied  
Mag wel, mag niet  
Of zegt dat wij maar dromen  
Vlieg met je mee  
't Is of ik door de ruimte glij  
Wij staan nu samen in  
Een nieuw begin  
Een nieuwe wereld wacht op jou en mij  
Een nieuwe wereld wacht op jou en mij  

Eindelijk helemaal vrij  
Wie had dat kunnen denken  
Zweven, tuimelen en zwenken 
Al die ruimte voor jou en mij  

Vlieg met je mee (Geef je ogen de kost)  
Hoe is dit alles ooit ontstaan (Het is adembenemend)  
Ben net een meteoor  
Ik schiet maar door  
Het is te laat om nu nog terug te gaan  
Een nieuw begin  
Alles even subliem  
M'n hart is vol met puur geluk  
Het is net of we dromen  
Wij staan nu samen in  
Een nieuw begin  
Deze wereld deel ik liefst met jou 
Een nieuw begin 
Een nieuw begin wij zijn nu vrij 
Wij zijn nu vrij  
Wij staan nu in  
Een nieuw begin  
Voor jou en mij

een nieuw begin (OST Aladdin -Dutch)

No comments:

Post a Comment